دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: آمریکا موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را به‌صورت غیرواقعی بزرگ جلوه داد.

عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: آمریکا درصدد انحراف افکار عمومی از شکست خود در عراق است

وهاب عزیزی دبیر کل جبهه جهادگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر تدبیر و هوشمندی رهبر انقلاب در عبور از بحران ها در خنثی کردن فتنه ها، گفت: پس از ترور سردار سپهبد سلیمانی، آمریکا با سیلی محکم سربازان آیت الله خامنه ای مواجه شد که در حاشیه آن سیلی توطئه سقوط مشکوک هواپیمای اوکراینی و به شهادت رسیدن هم وطن های عزیزمان اتفاق افتاد.

او با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی، ادامه داد: آمریکا که با حضور چند ده میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه اشغالی آمریکا عین الاسد توسط سپاه پاسداران غافلگیر و شوکه شده بود؛ موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران را توسط بنگاه های رسانه ای خود بصورت غیرواقعی بزرگ جلوه داد تا بدین طریق با سوار شدن بر موج احساسات مردم شریف کشورمان افکار عمومی مردم را از شکست تاریخی خود منحرف کند. بنابراین، مزدوران ساده لوح خود را اجیر کرد که با تجمع در چند نقطه از شهر، شیرینی پیروزی های اخیر را به کام ملت تلخ کنند که الحمدالله با هوشیاری ملت موضوع فتنه جدید به سرعت در داخل کشور خاتمه پیدا کرد، ولی تولید و پخش تحلیل های دروغین رسانه های مزدور آمریکا همچنان ادامه داشت.

کارشناس مسائل سیاسی درباره خطبه‌های این هفته مقام معظم رهبری در نماز جمعه، گفت: حضور مقام معظم رهبری در سنگر نماز جمعه و اقامه نماز این هفته به امامت ایشان و استقبال بی سابقه و چند میلیونی مردم و همچنین سخنرانی پیامبرگونه آیت الله خامنه ای بر تمامی تحلیل ها و امیدهای محور شرارت به سرگردگی آمریکا خط بطلان کشید.

عزیزی اضافه کرد: علاوه برای تدبیر مقام معظم رهبری چنان هوشمندانه بود که اغلب رسانه های بزرگ دنیا سخنان ایشان را مورد پوشش خبری مستقیم قرار دادند. رسانه های مثل خبرگزاریهای رویترز، آسوشیتدپرس، فرانسه، اسکای نیوز، بلومبرگ، تایمز هند،‌ دویچه وله آلمان و لس آنجلس تایمز آمریکا بصورت ویژه سخنان رهبری را مورد تحلیل و پوشش قرار دادند.

او درپایان خاطر نشان کرد: باید گفت که در واقع با این تدبیر رهبری، سیلی دیگری در حوزه سیاسی و افکار عمومی بر گونه استکبار نشست؛ سیلی که صدای آن در اقضی نقاط جهان پیچید.

انتهای پیام/