جهادگران نیوز: وزرای نیرو و کشور برای توضیح درباره نحوه خدمت‌رسانی به مردم خوزستان به مجلس دعوت می‌‌شوند

عضو هیات رئیسه مجلس از دعوت از وزرای نیرو و کشور برای حضور در مجلس و توضیح درباره خدمات‌رسانی به مردم خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، وزرای نیرو و کشور برای توضیح درباره کمک‌رسانی به مردم خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر در این استان و اقدامات صورت‌گرفته در این باره به مجلس دعوت می‌شوند.

این دعوت هم در قالب کمیسیون‌های تخصصی و هم صحن علنی انجام می‌شود و مجلس پیگیر حقوق مختلف در حوزه‌های مختلف به ویژه در رابطه با این موضوع است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس همانند همیشه مشکلات مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رصد و از طریق وزرای مربوطه پیگیری می‌کند؛ درباره بارندگی‌های اخیر در خوزستان هم که باعث بروز مشکلاتی شده به طور جد پیگیر حقوق مردم این استان خواهیم بود.

به گزارش فارس، به دنبال بارش شدید باران در هفته گذشته در استان خوزستان، معابر شهرهای مختلف و منازل مردم دچار آب‌گرفتگی شده که این موضوع خساراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به واحدهای مسکونی و اثاثیه مردم وارد کرده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌