پیشنهاد مجلس به دولت برای تمدید یکساله قانون برنامه ششم توسعه

 

عضو کمیسیون برنامه گفت: مجلس به دولت پیشنهاد داده‌ چون در ماه‌های پیشرو فقط زمان بررسی بودجه سال 1401 وجود دارد اجرای قانون برنامه ششم توسعه به مدت یکسال تمدید شود تا مجلس با فراق بال در سال آینده قانون بعدی را بررسی کند.

جعفر قادری

به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تمدید یک ساله قانون برنامه ششم توسعه اظهار داشت: متأسفانه تاکنون دولت در این باره چیزی اعلام نکرده است و به احتمال زیاد ناچار به تمدید یکساله آن هستیم. 

وی افزود: در ماه‌های پیش رو با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی درگیر بررسی بودجه سال 1400 است به دولت پیشنهاد کرده‌ایم که برنامه ششم توسعه به مدت یک سال تمدید شود و بررسی برنامه هفتم توسعه در سال 1401 در مجلس یازدهم صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در کمیسیون برنامه و بودجه درباره احتمال تمدید یکساله برنامه ششم توسعه بحث و بررسی شده است اما نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد لایحه بدهد، این در حالی است که صبحت‌های مقدماتی در این باره با دولتمردان صورت گرفته است.

قادری خاطرنشان کرد: به دولت پیشنهاد داده‌ایم وقتی که لایحه بودجه سال 1401 را به مجلس ارائه کرد موضوع درخواست تمدید یک ساله قانون برنامه ششم توسعه را هم به مجلس بدهد.

 

انتهای پیام/