وزیر اطلاعات خبر داد؛ آغاز شناسایی عناصر و عاملان ترور «فخری زاده» توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

 

وزیر اطلاعات از آغاز شناسایی عناصر خود فروخته و عاملان ترور و به شهادت رساندن رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد.

به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات از آغاز شناسایی عناصر خود فروخته و عاملان ترور و به شهادت رساندن محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به این شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مظلومانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاسف گردید. اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم وزارت اطلاعات شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه رب الشهداء همجواری با حضرت سیدالشهداء در رضوان برین و برای خانواده معظم شهید و بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نمایم.

به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان می‌رساند سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هدایت کنندگان جنایت کار خواهند گرفت».

انتهای پیام/