عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: تاریخ نشان می‌دهد که مردم هیچ وقت کم کاری نکرده‌اند

 

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم هیچ وقت کم کاری نکردند، ولی متاسفانه خیانت بعضی از مدیران اجرایی اجازه نداد که حلاوت و شیرینی پیروزی ها به دل ملت بنشیند.

به گزارش جهادگران نیوز، وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با یادآوری قیام روز ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۷ که تجمع اعتراضی دانش آموزان در محوطه دانشگاه تهران مورد سرکوب خونین قرار گرفت، گفت: در آن مقطع زمانی حضور دانش آموزان دوشادوش دانشجویان و دیگر اقشار مردم در راهپیمایی های اعتراضی نشانگر زنده بودن فرهنگ آزادی خواهی و آزادگی در جامعه ایران است.

عزیزی ادامه داد: جامعه ایرانی در طول تاریخ اصالت ظلم ستیزی و عزتمندی خودش را حفظ کرده و در هر مقطع تاریخی که لازم بوده از این سرمایه کم نظیر برای رهایی از یوغ ستم استفاده کرده است.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: مناسبت دیگر این روز؛ تسخیر لانه جاسوسی در سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ در سال روز قیام دانش آموزان در دانشگاه تهران است. ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا در تهران که به مقر جاسوسی سرویس های اطلاعاتی دشمنان مردم تبدیل شده بود در یک حرکت خودجوش توسط دانشجویان فتح شد. در این حرکت انقلابی که توسط دانشجویان مبارز انجام گرفت تعداد ۱۶ نفر به گروگان گرفته شدند و تعداد زیادی اسناد و مدارک اقدام علیه انقلاب بدست آمد، این حرکت از طرف حضرت امام خمینی به عنوان انقلاب دوم نام گرفت.

او اضافه کرد: وقتی که وقایع تاریخ را ورق می زنیم، یک نکته درخشان در سراسر آن می درخشد و آن هوشیاری، بصیرت و فداکاری آحاد ملت برای حفظ عزت و سربلندی کشور است. به روشنی درک می کنیم که مردم هیچ وقت کم کاری نکرده‌اند، ولی متاسفانه سستی و گاها خیانت بعضی از مدیران اجرایی اجازه نداد که حلاوت و شیرینی پیروزی ها به دل ملت بنشیند؛ امیدواریم با اقدامات و پی گیری جدی قوه قضائیه لبخند رضایت دوباره بر لب مردم بنشیند.

انتهای پیام/