عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: لایی کشی سیاسی اصلاحات در ترافیک انتخابات ریاست‌جمهوری


وهاب عزیزی تحلیلگر مسائل سیاسی درباره عملکرد انتخاباتی جریان اصلاحات توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وهاب عزیزی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان و اظهارات ضد و نقیض آنها در خصوص مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات گفت: اصلاح طلب ها بعد از درهم شکستن شاکله و ساختار “شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان” و تجربه شکست در انتخابات مجلس یازدهم به فکر ساز و کار جدیدی هستند تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را ببرند.

او ادامه داد: علاوه بر این، مشارکت پایین مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم که در شهریور ماه برگزار شد، اصلاح طلبان را امیدوار کرده است تا با سر و سامان دادن به اردوگاه خود؛ حداقل آرای لازم را در رقابت با اصولگراها جذب کنند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: جریان اصلاحات مدت ۷ سال تمام از کنار دولت حسن روحانی ارتزاق کرد، وقتی به آخرش رسید با رِندی تمام ایشان را پس می زند. روزی نیست که مصاحبه و یادداشتی از اصلاح طلبان در خصوص کاندیدای اجاره ای در رسانه ها نشنویم. اصلاح طلبان تمام مناصب را بین منسوبین خود تقسیم کردند و حتی به جاماندگان مجلس نیز سهم مناسبی دادند؛ در چنین وضعیتی بی‌انصافی است که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

او خاطرنشان کرد: هر کجا صحبت از حسن روحانی می شود، سریع موضع می گیرند که ایشان اصلاح طلب نیست. یک اصلاح طلب دو آتیشه چه کاری باید بکند که حسن روحانی نکرد. فرار رو به جلو و بازی با افکار عمومی یکی از شگردهای جریان اصلاحات است، پس زدن حسن روحانی نیز ذیل همین شگرد تعریف می شود.

عزیزی افزود: شگرد دیگر اصلاح طلبان دوگانه تقابل تعامل است. زمانی که در صدر قدرت هستند رفتارهای کامل تقابلی با حاکمیت، جریان رقیب و حتی شبه رقیب انجام می دهند؛ بالعکس هنگامی که در انزوای سیاسی قرار می گیرند، شعار تعامل سر می دهند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: جای شگفتی اینجاست که سعی دارند مطالبه گری افکار عمومی را از عملکرد ضعیف ۷ ساله جریان اصلاحات که دولت، مجلس و شورای شهر را باهم در اختیار داشته، به عملکرد چند ماهه مجلس یازدهم منحرف کنند.

انتهای پیام/