نظرسنجی:

بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند اوضاع اقتصادی‌شان در زمان ترامپ بدتر شده است

براساس جدیدترین نظرسنجی که از سوی دانشگاهی در آمریکا انجام شده، بیشتر مردم آمریکا معتقدند اقتصاد کشورشان در زمان دونالد ترامپ رو به وخامت رفته است.
نظرسنجی: بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند اوضاع اقتصادی در زمان ترامپ بدتر شده است

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، طبق جدیدترین نظرسنجی صورت گرفته از سوی دانشگاهی در آمریکا، از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶، بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند اقتصاد کشورشان بجای بهتر شدن، رو به وخامت رفته است؛ مسأله‌ای که هشداری برای انتخاب مجدد ترامپ به حساب می‌آید.

طبق این نظرسنجی که از سوی دانشگاه «کوینیپیاک» آمریکا انجام شده، ۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند اوضاع اقتصادی (در زمان ترامپ) بدتر شده است؛ این در حالی است که تنها ۳۱ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند اوضاع (اقتصادی) بهتر شده است.

همچنین طبق این نظرسنجی که در ماه ژوئن انجام شده، ۲۳ تا ۳۹ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که اقتصادشان در حال اصلاح است؛ این در حالی است که ۳۷ تا ۴۱ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در حال ضربه زدن به اقتصاد این کشور است.

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد تقریبا از هر ۱۰ آمریکایی، ۴ نفر از سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده و گفته‌اند این سیاست‌ها به اقتصاد آمریکا ضربه خواهد زد که این آمار، بالاترین میزان از زمان روی کارآمدن ترامپ محسوب می‌شود.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد شانس انتخاب ترامپ در یک انتخابات عمومی در برابر تمامی کاندیدا‌های دموکرات، در حال کاهش است.

گفتنی است این نظرسنجی در حالی انجام شده است که نگرانی‌ها بر سر بالاگرفتن جنگ تجاری میان آمریکا و چین و نیز رکود احتمالی در آمریکا افزایش یافته است.

انتهای پیام/