بیانیه دکتر حجت عاشوری

بسمه تعالي
مَن لَم يَشكر المَخلوق لَم يَشكر الخالق

با عرض سلام و احترام خدمت مردم شریف ایران

خدای را سپاسگزارم که در این زمانه حساس و با دعوت و اصرار دلسوزان ایران اسلامی برای حل مشکلات و چالشهای عدیده کشور وظیفه خطیر نامزدی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را قبول کردم تا بلکه بتوانم با تلاش و پیگیری های مستمر خودم گامهای موثری برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم و توسعه کشور برداشته شود.
با توجه به سالها فعالیت در عرصه های مختلف اقتصادی و تخصصی ،اعتقاد راسخ دارم که مشکلات کنونی کشور فقط با اتکا به توانایی ها و تخصص های جوانان انقلابی نخبه کشور تحت منویات مقام معظم رهبری قابل حل هستند و باید عرصه برای حضور فعال و سازنده جوانان نخبه متخصص انقلابی در حوزه های مختلف حاکمیتی و مدیریتی ایران اسلامی فراهم شود تا کشور به جایگاه شایسته و درشان خود برسد.
در اینجا با کمال احترام و ادب قدردان و منت‌دار تمام عزيزاني هستیم كه در اين راه ياريمان نمودند و دشواري‌هاي اين مسير را بر ما هموار ساختند.همچنین از تمامی مردم فهیم عزیز که در این انتخابات و حماسه سیاسی شرکت کرده و به اینجانب رای دادن و حضوری پرشور رقم زدند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
در پایان از تمامی مسئولین ذیربط اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارتی و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده ای بودند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ارادتمند شما

دکتر حجت عاشوری