اظهار بی‌اطلاعی مجلس از برنامه ۹ ماهه اقتصادی دولت

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ نامه‌ یا اطلاعی از سوی دولت به مجلس در زمینه برنامه ۹ ماهه اقتصادی دولت داده نشده است.

به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که رئیس جمهور اخیراً اعلام کرده که «دولت تصمیمات مهمی برای ۹ ماه آینده اتخاذ کرده که ربطی هم به انتخابات آمریکا ندارد»، آیا مجلس در جریان این تصمیمات قرار دارد و از جزئیات این برنامه‌ خبری موجود است، گفت: هیچ نامه‌ای به مجلس در این زمینه داده نشده و از جزئیات هم خبری نداریم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته امیدواریم که دولت اگر برنامه‌ای هم دارد انجام دهد و ما هم انتظار اقدام از سوی دولت را داریم.

وی خاطر نشان کرد: دولت به ما چیزی نگفته است و اگر هم برنامه‌ای دارد بصورت شفاف و زمان‌بندی شده اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن روحانی روز چهارشنبه هفته گذشته در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه در جلسات هفته گذشته ستاد اقتصادی دولت تصمیمات مهمی برای ۹ ماه آینده اتخاذ شده و هماهنگی های لازم بین دستگاه های اقتصادی همچون وزارت اقتصاد، وزارت صمت و بانک مرکزی ایجاد شده است، گفت: تصمیمات اقتصادی دولت از چند هفته قبل بدون توجه به اینکه در آمریکا چه اتفاقی می افتد اتخاذ شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهم نیست که چه فرد یا حزبی در آمریکا روی کار می آید، اظهار داشت: دولت بر فرض اینکه شیوه و اخلاق آمریکا به روش صحیح برنمی‌گردد برنامه‌ریزی‌های اقتصادی خود را انجام داده است.

انتهای پیام/